קידום ב"גוגל לעסק שלי" זה חכם לעסקים שרוצים יותר לקוחות

גוגל לעסק

כל עסק צריך ורוצה יותר לקוחות, הרי עסק בלי לקוחות הוא פשוט תחביב נחמד ולא יותר מזה. הבעיה היא שהרבה עסקים לא יודעים איך לשווק את עצמם.

בדרך כלל, שיווק של עסק נעשה באחת מכמה דרכים, או בכולן: קידום אתר בגוגל, קידום ממומן בגוגל וברשתות החברתיות וקידום אורגני ברשתות החברתיות.

כל אלה שיטות טובות, אך הן עלולות לדרוש משאבים רבים ולגרום להוצאה גבוהה שלא מתאימה עבור הרבה עסקים.

לכן, מומלץ לפנות לשיטת שיווק שבדרך כלל לא מקבלת את המקום הראוי לה: קידום בגוגל לעסק שלי.

מה זה גוגל לעסק שלי?

גוגל לעסק שלי, או בשמו החדש "פרופיל העסק בגוגל", הוא למעשה דף עסקי של גוגל. כמו שיש דפים עסקיים בפייסבוק, כך יש דפים עסקיים בגוגל.

לקידום של דף עסקי בגוגל יש המון יתרונות עבור עסקים שונים ומגוונים, ואחרי שתבינו את היתרונות האלה, אין ספק בכלל שתרוצו להקים ולקדם את העסק שלכם בגוגל מיי ביזנס.

היתרונות של גוגל לעסק שלי

כאמור, לדפים העסקיים של גוגל יש כמה וכמה יתרונות, וכאן נתייחס רק לכמה יתרונות בולטים.

חשיפה עצומה ללקוחות רלוונטיים

כשזה מגיע לתוצאות החיפוש בגוגל, כל אחד רוצה להיות כמה שיותר גבוה. בסופו של דבר, מי שנמצא בעמוד השני בכלל לא מקבל חשיפה ולא מקבל תנועה לאתר שלו, ובדרך כלל גם מי שנמצא בעמוד הראשון, אבל לא במקומות הראשונים.

גוגל נותנת מקום של כבוד לתוצאות של "גוגל מיי ביזנס", ובדרך כלל כאשר תחפשו שירותים מסוימים, תוצאות החיפוש יהיו כך: מודעות ממומנות, מפה קטנה ומתחתיה שלושה עסקים, ורק אז האתרים שמקודמים אורגנית.

המפה הקטנה עם שלושת העסקים – זה גוגל לעסק שלי. שלושת העסקים שמופיעים שם בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש זוכים לחשיפה גבוהה הרבה יותר מאשר אתרי האינטרנט שמקודמים בכסף ובעמל רב.

חימום לידים

החשיפה הגבוהה רק מתחילה את התהליך החכם של "גוגל מיי ביזנס". מיד אחרי שהלקוח הפוטנציאלי נחשף לעסק שלכם, הוא יכול מיד לראות מה הלקוחות הקודמים שלכם חושבים עליכם.

גוגל מציג בכל דף עסקי את הדירוגים שהלקוחות השאירו, ואת הביקורות שהם כתבו. הנתונים האלה עוזרים מאוד ללקוחות פוטנציאליים לבנות את האמון בעסק שלכם, ולקרב אותם עוד צעד לסגירת עסקה אתכם.

הנעה לפעולה

לאחר שהלקוח הפוטנציאלי נחשף לעסק שלך ולאחר שהוא מרגיש יותר בטוח בשירות שאתה מעניק, גוגל מקל עליו לפנות אליך.

הדרך של גוגל לגרום ליותר לקוחות פוטנציאליים ליצור איתך קשר היא פשוטה: על ידי הצבה של כפתורי הנעה לפעולה כבר בתוצאות החיפוש.

אם אותו לקוח פוטנציאלי ביצע חיפוש במחשב שלו, הוא יראה כפתור לכניסה לאתר האינטרנט שלך, וכפתור לניווט לעסק במידה ומדובר בעסק פיזי כמו חנות או משרד.

אם הוא ביצע את החיפוש בסמרטפון, כמו שרבים מאיתנו עושים, הוא יראה כפתור לחיוג אל העסק שלך.

המשמעות היא שיותר לקוחות פוטנציאליים יצרו איתך קשר אחרי שהם כבר בוטחים בך. מבחינתך זה אומר שהדרך לסגירת העסקה קצרה מאוד.

אם עדיין אין לכם דף עסקי בגוגל – אנחנו ממליצים לכם לעשות זאת כמה שיותר מהר.

כתבות נוספות

אל תעצרו את עצמכם

כתבות נוספות

קנאביס רפואי בישראל

קנאביס רפואי בישראל: מאז ועד היום

ישראל נמצאת בחזית ההתקדמות במחקר והטכנולוגיה רפואית כבר עשרות שנים. תחום אחד שזכה לתשומת לב משמעותית בשנים האחרונות הוא השימוש בקנאביס רפואי.עם הגישה המתקדמת של

בניית אתר אינטרנט

למה כל עסק צריך בניית אתר אינטרנט?

בעידן הדיגיטלי של היום, אתר אינטרנט חיוני לכל עסק. אתר אינטרנט מספק ללקוחות את המידע שהם צריכים על המוצרים והשירותים שלך, כמו גם נותן להם