פיתוח חשיבה דרך משחקי קופסה הדרך החכמה ללמידה של ילדכם

משחקי לוח הם דרך מצוינת לפתח חשיבה אצל ילדים. הם מלמדים ילדים על העולם הסובב אותם ועוזרים להם להבין את מקומם בו.

משרד החינוך הכניס לתכנית הלימודים משחקי קופסא לכל התלמידים מהגן ועד לתיכון.

משחקי לוח הם לא רק בשביל הכיף. יש הרבה יתרונות לשחק משחקי קופסא עם הילדים שלך. משחקי לוח עוזרים לילדים לפתח את כישורי החשיבה שלהם וללמוד כיצד לקבל החלטות במהירות. משחקי לוח גם עוזרים לילדים לפתח מיומנויות חברתיות, כמו עבודת צוות ומשא ומתן, שיהיו שימושיים במקום העבודה בעתיד.

אם יש לך ילד שמתקשה בבית הספר, יכול להיות שזה בגלל שהוא לא מתאמן מספיק על כישורי החשיבה שלו. משחקי לוח הם אחת הדרכים לעזור לו לפתח את המיומנויות הללו ולהקדים את העקומה לפני שהם מתחילים בבית ספר תיכון או באוניברסיטה!

משחקי לוח הם דרך מצוינת לפתח מיומנויות חשיבה אצל ילדכם. הם מציעים סביבה בטוחה לילדכם ללמוד ולחקור.

משחקי קופסא הם כלי מצוין עבור משרד החינוך. הם מספקים הזדמנות לילדים לעבוד על הכישורים הקוגניטיביים שלהם, כגון זיכרון וחשיבה מרחבית, תוך שהם נהנים.

פיתוח חוש טכני אצל ילדים דרך משחקים

לגו היא דרך מצוינת להכיר לילדים את עולם ההנדסה. משרד החינוך נוקט ביוזמה ללמד ילדים איך לחשוב כמו מהנדסים ולהשתמש ביצירתיות שלהם.

לגו הוא צעצוע פופולרי שקיים כבר עשרות שנים והוא עדיין פופולרי כתמיד. ניתן להשתמש בו בדרכים רבות ושונות וזהו גם אחד הכלים הטובים ביותר ללמד ילדים על הנדסה, טכנולוגיה ועיצוב.

משרד החינוך התמקד בפיתוח החשיבה הטכנית אצל ילדים באמצעות הלגו. המשרד אף פיתח קורס למורים ללמד את התלמידים כיצד להשתמש בלגו לחינוך STEM.

לגו היא חברת צעצועים מפורסמת הידועה בזכות הלבנים המשתלבות שלה המשמשות לבניית דגמים. חברה זו נוסדה בשנת 1932 על ידי אולה קירק כריסטיאנסן, נגר וממציא דני.

משרד החינוך עובד על פרויקט שיעזור לילדים לפתח מיומנויות חשיבה טכניות. פרויקט זה כולל שימוש בלגו ככלי הוראה לילדים מגן עד יסודי.

לגו קיים כבר עשרות שנים והוא עדיין חזק, במיוחד עם ערכת Lego Boost החדשה בשוק. משרד החינוך גם ראה כיצד ניתן להשתמש בו כדי ללמד ילדים מיומנויות טכניות וכעת הם משקיעים ברעיון הזה.

פליימוביל היא חברת צעצועים המייצרת צעצועי פלסטיק. היא נוסדה ב-1974 על ידי הנס בקורטס, שרצה לייצר צעצוע שיהיה גם מהנה וגם חינוכי.

חברת פליימוביל פועלת מול משרד החינוך לפיתוח מיומנויות החשיבה הטכנית של הילדים באמצעות הצעצועים שלהם. הם עיצבו סטים שמלמדים ילדים על היבטים שונים של הנדסה, כמו איך מכונות עובדות, איך ליצור גשרים ואיך מעגלים חשמליים עובדים.

פליימוביל היא חברת צעצועים שקיימת כבר למעלה מ-40 שנה. יש להם מגוון רחב של מוצרים, אבל המעניינים ביותר הם הצעצועים שמלמדים ילדים איך להיות יותר טכניים וחדשניים.

החברה עבדה עם משרד החינוך כדי ליצור צעצועים חדשים תוך מחשבה על STEM. יוזמה זו נקראת STEM+Play והיא נוצרה על מנת לספק לילדים הזדמנות ללמוד על מדע, טכנולוגיה, הנדסה ומתמטיקה באמצעות משחק. השותפות של פליימוביל עם משרד החינוך הביאה אותם לייצר צעצועים המשמשים למעלה ממיליון ילדים ב-100 מדינות ברחבי העולם.

כתבות נוספות

אל תעצרו את עצמכם

כתבות נוספות

קנאביס רפואי בישראל

קנאביס רפואי בישראל: מאז ועד היום

ישראל נמצאת בחזית ההתקדמות במחקר והטכנולוגיה רפואית כבר עשרות שנים. תחום אחד שזכה לתשומת לב משמעותית בשנים האחרונות הוא השימוש בקנאביס רפואי.עם הגישה המתקדמת של