סדנאות למנהלים בחברה – איך לעשות את זה חכם?

בין אם אתם מנהלים בית עסק בתחום עיסוק כזה או אחר, אתם תמיד תרצו לשפר ולדייק את מיומנויות הניהול שלכם. בשורה התחתונה, שיפור מיומנויות עשוי להוביל להצלחה עסקית, להגדלת המכירות, חידוד האינטראקציות המקצועיות בחברה ועוד. הנה כל מה שרציתם לדעת לגבי סדנאות למנהלים בחברה – כך עושים זאת נכון.

סדנה, נרחבת ככל שהיה, לא יכולה לעבור באופן מקצועי אלמלא היה לה את המנחה הנכון. אחד המרכיבים המהותיים בהצלחה של הסדנה הוא המרכיב האנושי, חשוב להבין את זה. מנחים של סדנאות ניהול או סדנאות שיפור מיומנויות ניהול, בדרך כלל יגיעו מרקעים של הדרכות, ליווי-מקצועי, ניהול וכו'. ומאחר שמרכיב נוסף וחשוב הוא המרכיב של הלוקיישן (מיקום הסדנאות), בואו נדבר על בחירת מיקום עבור סדנאות ניהול למנהלים בארגון ובבית העסק.

בחירת מיקום עבור סדנאות ניהול

אם אתם מעוניינים להעביר בעצמכם סדנאות למנהלים בחברה שלכם, אחד הפרמטרים שמודדים את הצלחת הסדנה הוא הפרמטר של המיקום. ייתכן שתרצו למשל להעביר סדנה למנהלים בחברה באווירה כפרית. תוכלו לאתר מגוון מיקומים שבהם אפשר לערוך כנסים קטנים לחברה, סדנאות למנהלים וכדומה.

יהיה חשוב לבחור את מיקום הסדנה בהתאם למיקום של החברה. אם החברה ממוקמת במרכז הארץ, כנראה שרוב עובדי החברה מתגוררים במרכז. במידה שהשאיפה היא לערוך את הסדנה באווירה הכפרית, יהיה אפשר לנסות מיקומים כמו רמת השרון והוד השרון, כ"ס וכו'.

ניהול סדנאות למנהלים בחברה

אם אתם רוצים לערוך סדנאות למנהלים בחברה שלכם, כמובן שתצטרכו בעצמכם לדעת כיצד לנהל את הסדנאות האלו. אם אתם מתקשים להתנהל בין המטלות השונות לבין הפעילות העסקית, יהיה כדאי למנות מישהו חיצוני עבור הניהול והפיתוח של הסדנה.

ניהול הסדנה, משמע לדעת מראש כמה משתתפים עומדים להגיע, לדאוג לנושא המזון, מציאת המיקום לסדנה, פתרון בעיות שצצות ועוד. אמנם מדובר בתהליך שעשוי להיות מורכב, אבל התרומה והתמורה של הסדנאות האלו שוות את זה. בסופה של סדנה למנהלים בחברה, מנהלי הארגון אמורים להיות מצוידים בכלים המתאימים לשיפור מיומנויות הניהול שלהם.

ערך מוסף לסדנאות מנהלים בחברה

כשמקיימים סדנאות למנהלים בחברה או בארגון, חשוב לדאוג שיהיה גם ערך מוסף כלשהוא. הערך המוסף יכול להתבטא במזון ("קפה רץ" או מאפים טובים), אבל אפשרי גם להקנות לסדנה ערך מוסף אנושי. למשל, העברת הסדנה בצורה קומית (בחלקה). אם מדובר בסדנה למנהלים הכוללת כנס עובדים כללי, אפשר גם להזמין סטנדאפיסט או איש במה מסוג אחר.

לא פעם, חברות מוציאות את עובדיהן ומנהליהן להשתלמויות הכוללות גם לינה. הלינה היא ערך מוסף נהדר, במיוחד אם מדובר בכנס מנהלים וסדנה למנהלים מהסוג הכפרי, אולי גם בצפון הארץ. כחלק מההשתלמות הזו, אפשר גם לצאת לטיולי חברה בטבע, אטרקציות שונות וכו'. 

תכנים לסדנאות מנהלים בעבודה

אם אתם מעוניינים להעביר סדנאות למנהלים בחברה, כמובן שיהיה חשוב לארגן מראש את כל התכנים שאתם עומדים להעביר במהלכה. ככל שהסדנה תהיה מסודרת יותר מראש, כך היא תצלח על הצד הטוב ביותר שלה. בסופו של דבר, ההצלחה של הסדנה נמדדת בערך האינפורמטיבי שהיא מעניקה למשתתפים בה.

המאמר נכתב באדיבות אתר גואפ
https://goup.org.il/

כתבות נוספות

אל תעצרו את עצמכם

כתבות נוספות

קנאביס רפואי בישראל

קנאביס רפואי בישראל: מאז ועד היום

ישראל נמצאת בחזית ההתקדמות במחקר והטכנולוגיה רפואית כבר עשרות שנים. תחום אחד שזכה לתשומת לב משמעותית בשנים האחרונות הוא השימוש בקנאביס רפואי.עם הגישה המתקדמת של