מה אסור לכלב שלי לאכול

כלבים הם בני לוויה אוהבים ונאמנים, אבל לפעמים זה יכול להיות קשה להרחיק אותם מהמטבח. לדעת אילו מזונות לאכול ומה לא לאכול חשוב לבריאותם. רשימה זו מכילה את כל המזונות הרעילים שיש להימנע מהם מכיוון שהם עלולים לגרום לבעיות עיכול, הקאות או אפילו מוות.

כלבים אינם מסוגלים לאכול מזונות מסוימים, כמו שוקולד, ענבים, בצל ועוד. רשימה זו מכילה את כל המזונות הרעילים לכלבים ויש להימנע מהם.

מזונות שיש להימנע מהם:

-תפוחי אדמה גולמיים

-מוצרי חלב (במיוחד חלב עיזים)

-בצל, שום, עירית, כרישה, שאלוט

-שוקולד

-מוצרי טבק

-קפאין או אלכוהול

אלו הן רק כמה דוגמאות לדברים שכדאי להרחיק את הכלב שלך כאשר מאכילים אותו. ישנם מזונות רבים אחרים שעלולים להזיק לכלבים באופן כללי.

אסור לתת לכלבים לאכול דברים מסוימים כמו בצל, שוקולד, צימוקים, קפה

אחד המאמרים הפופולריים ביותר על מזון לחיות מחמד הוא "האם הכלב שלך אוכל משהו שלא צריך להיות?" בחסות המועדון האמריקאי לכלבנות. המאמר כולל רשימה של מזונות שעלולים להיות מסוכנים לכלבים.

חיות מחמד אינן מורשות לאכול מזונות רבים בגלל הסיכון שהן מהוות לבריאותן. מאכלים מסוימים מסוכנים עבורם בגלל רעילותם, אחרים בגלל שהם עלולים לגרום להרעלת מזון. מזונות אחרים יכולים אפילו להוביל לבעיות לב.

כלבים הם חיית מחמד נפוצה ובעלים רבים מאכילים אותם במגוון מזון לנוחיותם, אבל מה אסור להם לאכול?

חלק מהדברים שאסור לתת לכלבים לאכול הם שוקולד, ענבים, צימוקים, בצל, אגוזי מקדמיה ואבוקדו.

עדיף להימנע ממזונות. הם יכולים לגרום לבעיות קיבה או גרוע מכך אם הכלב שלך אוכל יותר מדי מהם.

כלבים אוכלים מגוון של מזונות, ולרוב אנחנו חושבים שהם בטוחים. עם זאת, חשוב לדעת מה כלבים צריכים ואסור לאכול.

לא רק שאת החברים שלנו בעלי הארבע רגליים צריכים להאכיל באוכל מזין וטעים, אלא שהם צריכים גם להימנע מכל דבר שמהווה סיכון בריאותי לא משנה כמה טוב הטעם.

כלבים (מכל הסוגים) צריכים להימנע ממזונות מסוימים כמו שוקולד, קפה ותרופות. חשוב לציין שכלבים מגזעים קטנים כמו בולדוג צרפתי או יורקשייר

רגישים פי כמה וכמה למזונות רעילים בגלל גודלם המזערי.

כלבים הם חלק מהמשפחה שלנו ואנחנו אוהבים אותם במלואם. חשוב לדעת מה הם יכולים לאכול ומה לא.

אסור לכלבים לאכול שום דבר שהיה במגע עם בשר נא. זה נכון לגבי עצמות, שאריות בשר, אפילו ירקות חיים מכיוון שהחיידקים מהבשר הנא עלולים להגיע לפריטי מזון אחרים ולהפוך אותם למסוכנים לכלב שלך.

כלבים לא יכולים לאכול הרבה דברים שבני אדם יכולים ליהנות מהם. אין להאכיל אותם במזון שאינו מאושר על ידי וטרינר. קל לוודא שלכלב שלך אין גישה לשום דבר שעלול להיות מסוכן על ידי שמירתם ממשטחי המטבח ומהארונות.

אסור לתת לכלבים לאכול או לשתות משהו מהאסלה, מכיוון שהם עלולים לבלוע חומרים מזיקים כמו כימיקלים או חיידקים. בנוסף, כלבים צריכים לאכול רק מזון יבש ועדיף להרחיק אותם מבשר נא ועצמות מכיוון שהם יכולים לשבור שן או להיפצע.

עלינו להימנע מלתת לכלבים שלנו מזון משומר מכיוון שיש לו סיכון גבוה לגרום לבעיות עיכול, שעלולות להוביל לחסימות מעיים או אפילו למוות אם לא יטופלו.

מתן מזון משומר לכלב יכול גם לגרום לבעיות בריאותיות. מחקר שנערך על ידי ההסתדרות הרפואית הווטרינרית הראה שלמעלה מ-90% מהכלבים הייתה לפחות אחת מהבעיות הללו, ולכן תמיד כדאי לתת לכלב מזון טרי.

אסור לכלבים לאכול שום דבר שהם מוצאים בחוץ. לא מזון אנושי, לא צמחים, ובוודאי לא בשר נא. זה למען הביטחון שלהם. לא רק שכלבים יכולים לאכול כל דבר שהם מוצאים, אלא שמה שאתה מאכיל אותם יכול לגרום להם לחלות או אפילו להרוג אותם.

מה עוד אסור לתת לכלבים לאכול?

כלבים התפתחו מזאבי פרא ומאוכלי נבלות, ולכן יש להם צורך טבעי לאכול בשר. כדי להפיק את המקסימום מהמזון שלהם, יש לאפשר להם לאכול בשר בצורת מזון יבש. יש גם דברים מסוימים שכלבים לא צריכים לאכול כמו עצמות, אגוזים וצימוקים.

כלבים הם חיית מחמד אהובה בארצות הברית ובקנדה, אבל במה כדאי להאכיל אותם? יש כמה דברים שכדאי להקפיד עליהם כשבאים להאכיל את הכלב שלך. הרשימה הבאה כוללת פריטים שכלבים יכולים לרכוש בקלות מסביבתם ולבלוע, אשר עלולים להשפיע לרעה על בריאות הכלב שלכם.

אסור לתת לכלבים לאכול:

*בשר נא או עוף.

*ירקות או פירות חיים.

לסיכום

חשוב לתת לכלב לאכול מזון מזין כדי להימנע מסיבוכים בריאותיים, ושוקולד ומזונות רעילים נוספים עלולים לגרום להפרעות עיכול ולבעיות בריאות חמורות! ודא שהכלב שלכם אוכל רק מה שטוב עבורו על ידי בחירת מזון שיספק את החומרים המזינים שהם צריכים.

כתבות נוספות

אל תעצרו את עצמכם

כתבות נוספות

קנאביס רפואי בישראל

קנאביס רפואי בישראל: מאז ועד היום

ישראל נמצאת בחזית ההתקדמות במחקר והטכנולוגיה רפואית כבר עשרות שנים. תחום אחד שזכה לתשומת לב משמעותית בשנים האחרונות הוא השימוש בקנאביס רפואי.עם הגישה המתקדמת של

בניית אתר אינטרנט

למה כל עסק צריך בניית אתר אינטרנט?

בעידן הדיגיטלי של היום, אתר אינטרנט חיוני לכל עסק. אתר אינטרנט מספק ללקוחות את המידע שהם צריכים על המוצרים והשירותים שלך, כמו גם נותן להם