מדפסת מדבקות – למי זה חכם?

מדפסת מדבקות היא דבר שיכול להקל על חיי היום יום שלנו. בעוד שמדפסות מדבקות משמשות בעיקר ארגונים וחברות, ניתן לבחור בהן גם לשימושים אחרים כמו לבית הספר ואפילו לבית. מתי זה חכם להשתמש במדפסת מדבקות ועד כמה זה באמת שימושי?

מה זה מדפסת מדבקות ולמה משתמשים בה?

מדפסת מדבקות, כשמה כן היא, היא מדפסת מיוחדת באמצעותה ניתן להדפיס מדבקות ותוויות שונות לכל צורך קיים. במקרה של ארגון או חברה, מדפסת מדבקות היא דבר מאוד שימושי, שכן מדבקות ותוויות הן צורך ארגוני קיים ומאוד חשוב על מנת לסווג ולהפריד בין נושאים שונים.

במקרה של חברה המוכרת מוצר, ניתן להדפיס בקלות וביעילות תוויות ברקוד ובכך לא חובה להיעזר בחברות חיצוניות ולחכות עד שהמדבקות יגיעו. כך, ניתן להדפיס את הברקודים ומדבקות נוספות עם שם המוצר, מספר סידורי וכדומה בו במקום ולחסוך זמן יקר.

איך בוחרים מדפסת מדבקות טובה?

כיום ישנן אפשרויות רבות בכל מה שקשור לתחום הדפסת מדבקות. כמו בעולם המדפסות הכולל מאות ואלפי סוגי מדפסות שונות מכל מיני מותגים, גם כאן המצב לא שונה. יש כמה וכמה חברות המוכרות מדפסות מדבקות וחשוב לבחון מי מביניהן תענה על צרכי הארגון שלכם.

לפני שבכלל חושבים על רכישת מדפסת מדבקות, חשוב להבין איך מדפסות כאלה עובדות. בשיטת הדפסה, חשוב לבחור בשיטות שונות להדפסת ברקודים כמו למשל הדפסה תרמית המיועדת לכך ותוביל לתוצאה הטובה ביותר. בהדפסה תרמית אין צורך בדיו או בטונר כמו במדפסת רגילה וזה חוסך גם זמן וגם כסף. החיסרון בשיטה זו הוא שהיא אינה מחזיקה מעמד לאורך זמן בעיקר בתנאים מסוימים ולכן חשוב להבין באילו תנאים המוצרים המודפסים ימוקמו.

שיטה נוספת היא העברה תרמית הנחשבת לעמידה יותר אך גם נחשבת ליקרה יותר, בהתאם. שיטה זו תשמור על איכות ההדפסה ברמה גבוהה, בניגוד לשיטה הקודמת, גם בתנאים כמו שריטות, מריחות, תאורה, וכדומה.

בכל מה שקשור לרזולוציית ההדפסה, במיוחד בעולם הברקודים – חשוב לבחור ברזולוציה הגבוהה ביותר על מנת שהתוצאות ייצאו בהירות, עדינות וברורות. רזולוציית 300 dpi לרוב תהיה הבחירה הטובה ביותר בכל מה שקשור למדפסת מדבקות.

מדפסת מדבקות – למי כדאי ולמי מתאים?

מדפסת מסוג זה מתאימה לחברות וארגונים אשר רוצים להדפיס מדבקות ותוויות בעצמם מבלי להסתמך על מקורות חיצוניים, לשלם אקסטרה כסף ולחכות אקסטרה זמן. זהו פיתרון מאוד יעיל ואפשר אף לפקח על  העבודה בעצמכם, הרבה אנשים יעדיפו לעבוד בשיטה זו.

בניגוד לכל מה שחושבים, מדפסת מדבקות אינה מתאימה אך ורק לארגונים אלא גם לאנשים פרטיים. אנשים שנוהגים לסווג ולשים תוויות על מוצרים, מחברות, קלסרים, חוברות, אלו אנשים שיהנו מאוד משימוש במדפסת מדבקות. גם לאנשים שעובדים מהבית באופן מלא או חלקי, מדפסה זו תשרת אותם באופן מושלם ותעזור להם לעשות קצת סדר בבלגן ולסדר את הכל לפי תחומים ונושאים שונים בעבודה שלהם.

מדפסת מדבקות יכולה להועיל גם אם יש לכם ילדים בבית. במקום לקנות להם מדבקות כל פעם מחדש, אפשר להדפיס מדבקות בקלות בבית ואף לסווג ולשים תוויות על קופסאות ומחברות שונות. כך כשהם יחפשו משהו הם יידעו היכן הוא נמצא במקום להתחיל לחפש, והכל יהיה להם מסודר מול העיניים. זהו דבר חשוב ויכול גם לשמש אותם בעתיד.

לסיכום ניתן להגיד שמדפסת מדבקות היא דבר שימושי וחכם גם למעסיקים ועובדיהם שמעוניינים לחסוך זמן וכסף, וגם לאנשים פרטיים שמעוניינים לעשות לעצמם קצת סדר בכל מה שקשור להפרדת נושאים ותחומים שונים ומגוונים.

כתבות נוספות

אל תעצרו את עצמכם

כתבות נוספות

קנאביס רפואי בישראל

קנאביס רפואי בישראל: מאז ועד היום

ישראל נמצאת בחזית ההתקדמות במחקר והטכנולוגיה רפואית כבר עשרות שנים. תחום אחד שזכה לתשומת לב משמעותית בשנים האחרונות הוא השימוש בקנאביס רפואי.עם הגישה המתקדמת של