הדרך החכמה לעיצוב ותכנון המשרד

תכנון  ועיצוב משרד

תכנון ועיצוב משרד מהווה גורם מכריע בהצלחתו של המשרד מכמה סיבות שאת כולן נפרט במאמר. עולם מודע להשפעות הפאנג שווי כבר אלפי שנים ואכן אין מסתורין בהכרה שהקומפוזיציה של הדברים, הזרימה שביניהם, הצבע, המרקם ואפילו התדר האנרגטי של כל אחד מהאלמנטים יש בו כדי להכתיב ממש את הלך הדברים, כולל את ההצלחה עצמה.

כן כן, מי שזה חדש לו, מוזמן לעשות סקירה קצרה בזיכרון ולמנות את המקומות שבהם הרגיש טוב. אנחנו בהחלט יכולים למפות מקומות שבהם הרגשנו טוב יותר באופן מובהק, כמו גם את המקומות שבהם הרגשנו לא כל כך טוב ואפילו רע. התחושה שלנו נובעת מאופן העיצוב והתכנון של הדברים משום שאלה נושאים עמם לא רק תדרי אנרגיה מסוימים אלא יש להם השפעה ישירה על סט רחב ביותר של דברים שהם בפועל אינהרנטיים עבורנו.

תכנון ועיצוב משרד בצורה נכונה ומותאמת לסביבה, לצרכי המשרד ומי שעובד בו וכזו שלוקחת בחשבון גם את הדינמיקה, את מטרות קיומו וגם את זרימת האנרגיה והאור תייצר ערך שלא יסולא בפז.

תכנון ועיצוב משרד – מעבר לנראות

אף על פי שאנחנו רגילים לייחס מושגים של עיצוב לנראות בלבד, זה לא המצב. עיצוב הוא הרכיב המרכזי ביותר בתכנון פונקציונלי של חלל והוא זה שאמון על הקצאות מרחבי עבודה, אחסון ועוד.

תכנון ועיצוב משרד משפיע באופן ישיר על רמות הפריון של עובדי המשרד וגם על רמת שביעות הרצון שלהם. זה נכון שמשרד יפה זה מקום שכייף להגיע אליו בבוקר, כייף להישאר בו וגם כייף לדעת שכל החברים והקולגות יודעים שאנחנו עובדים במשרד יפה במיוחד. יחד עם זאת, זוהי אינה התרומה היחידה של עיצוב חכם.

עיצוב חכם מאפשר לשמר רמות גבוהות של מוטיבציה שהיא הדלק האמיתי של פריון לאורך זמן, וכאשר עיצוב הוא חכם, זהו עיצוב שיודע לקחת בחשבון ולספק מענה מותאם אישית לצרכים הספציפיים של העובדים השונים שעובדים בו. זה משמעותי לא רק בהיבטים היישומיים של העבודה בשגרה היום יומית. זה משמעותי כי העובדים יודעים שחושבים עליהם וזה ניכר ברמות המחויבות וגם בתפוקות.

תכנון ועיצוב משרד הוא פרויקט משמעותי שיותר ויותר בעלי משרדים מעניקים לו את הדעת. הוא משמעותי מבחינת העובדים והוא משמעותי מבחינת הלקוחות. כשמסתייע בידינו לקבל לקוחות ולקוחות פוטנציאליים במשרד שלנו, כלומר במגרש הביתי, יש לנו יתרון משמעותי כתוצאה מכך ולא לממש אותו משול ללא להרים כסף שמונח על הרצפה.

משרד מעוצב למשעי משרד משהו שאי אפשר להתעלם ממנו, וכמו שהעובדים מבינים את זה, מבינים את זה כל האנשים שמגיעים למשרד, בין אם אלו שותפים או שותפים לעתיד ובין אם אלו לקוחות או לקוחות פוטנציאליים. כל עסקה שמתנהלת במשרד מעוצב ומרהיב תיסגר בסבירות גבוהה הרבה יותר מאשר אם זה יקרה במשרד מאולתר שלא השקיעו בו מספיק.

יתרה מכך, כאשר מדובר על תכנון ועיצוב משרד ברמה גבוהה באמת, השמועה תופץ מהר מאד וזה יהווה תוספת קרדיט משמעותית למשרד בקרב השוק והתעשייה כולה, וזאת נקודת זכות משמעותית.

כתבות נוספות

אל תעצרו את עצמכם

כתבות נוספות

קנאביס רפואי בישראל

קנאביס רפואי בישראל: מאז ועד היום

ישראל נמצאת בחזית ההתקדמות במחקר והטכנולוגיה רפואית כבר עשרות שנים. תחום אחד שזכה לתשומת לב משמעותית בשנים האחרונות הוא השימוש בקנאביס רפואי.עם הגישה המתקדמת של