הדרך החכמה לבחירת אוכל לכלבים

אנשים רבים מתלבטים בשאלה מהו האוכל המתאים ביותר לכלב שלהם. התשובה היא מאוד כללית, אין אוכל אחד שמתאים לכולם ולכל כלב מתאים אוכל משלו. אוכל לכלבים צריך לבחור בחוכמה היות והוא חייב להכיל את כל הויטמינים ואבות המזון שהכלב שלנו צריך. אז איך באמת לבחור אוכל לכלב ומהם סוגי האוכל הקיימים בשוק?

אוכל לכלבים – לבחור חכם

בחירת המזון הנכון לכלבנו הוא אחד הדברים הכי חשובים בטיפול נכון בכלב. יש כלבים שיכולים לאכול כל דבר, החל מעצמות, כל סוגי הבשר, ועד לירקות ופירות. לעומת זאת, יש כלבים עם קיבה רגישה שלא יכולים לאכול כל דבר, ויש דברים שיכולים לעשות להם בעיות במערכת העיכול, או לפתח אלרגיות לאוכל מסוים.

כיום ישנם הרבה חברות ומותגים של מזון לכלבים המתאימים את עצמם לסוג הכלב, משקל, ולכל סוג רגישות הקיים בכלבים. יש אוכל יבש ואוכל רטוב, כשהאוכל הרטוב משמש בעיקר לתוספת ויטמינים או למשחקים מסוימים כמו קונג, משחקי חשיבה וכדומה.

אילו סוגי אוכל קיימים בשוק?

קיימים סוגים רבים של אוכל לכלבים, כשמרבית המותגים מציעים מגוון נרחב למדי. האפשרויות הפופולריות הן על בסיס אורז ותפוח אדמה עם דגנים, על בסיס עוף, על בסיס בקר.

לכלבים רגישים לעוף ניתן לתת על בסיס ברווז, על בסיס כבש, על בסיס סלמון, וישנו גם מזון רפואי המיוצר בצורה שונה ומפורק בצורה שונה במערכת העיכול לטובת הכלב. מזון רפואי יקר בצורה משמעותית ממזון רגיל ולכן יש לאבחן בעיה בצורה מקצועית לפני שבכלל פונים לסוג אוכל שכזה.

בנוסף למזון רפואי, יש חברות המציעות סוגי אוכל לכלבים בעלי משקל יתר או בתת משקל. כך לא מעמיסים על הכלב יותר מדי, ומתאימים לו אוכל לפי הדיאטה שנקבעה לו וכמות המזון היומית הרצויה. כמובן שסוגי המזון מחולקים גם לפי כלבים צעירים ובוגרים.

לפי מה לבחור אוכל לכלבים?

אוכל לכלבים ניתן לבחון לפי מספר דברים מאוד חשובים, כשהחשוב ביותר מביניהם הוא כמות הויטמינים במזון. האם יש באוכל את כל הויטמינים שהכלב צריך? האם כמויות החלבון והשומן מחולקים בצורה מאוזנת ונכונה התורמת לבריאות הכלב? האם הכלב אוהב את האוכל או שמא מסרב לאכול? במידה והכלב מסרב לאכול, יש לשלול בעיה רפואית לפני שמחליפים לאוכל אחר ואז מתאימים לו את סוג האוכל המתאים לו.

הכלבים הם החברים הכי טובים שלנו וחשוב להעניק להם את החיים המגיעים להם, במיוחד בבחירת האוכל. בחירת אוכל לא נכון יכולה לגרום לבעיות במערכת העיכול, מה שיוביל לשינוי במצב הרוח, עצבנות, תסכול, מרמור, ובעיקר סיטואציה מאוד לא נעימה שלנו ושל הכלב.

בסופו של דבר חשוב לבחור את האוכל הטוב ביותר לכלב שלנו. אנחנו מכירים אותו הכי טוב ויודעים מה הכי טוב בשבילו. כמובן שלפני החלפה לאוכל אחר, חשוב להתייעץ עם הוטרינר ולראות מהן האופציות העומדות בפנינו וכמות הויטמינים ואבות המזון באוכל זה. עם כל האופציות האינסופיות הכרוכות בבחירת אוכל, חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום, לקבל המלצות וביקורות מאנשים שמכירים ובעיקר לסמוך על הכלב שיעשה את הבחירה הנכונה גם בשבילו וגם בשבילנו.

כתבות נוספות

אל תעצרו את עצמכם

כתבות נוספות

קנאביס רפואי בישראל

קנאביס רפואי בישראל: מאז ועד היום

ישראל נמצאת בחזית ההתקדמות במחקר והטכנולוגיה רפואית כבר עשרות שנים. תחום אחד שזכה לתשומת לב משמעותית בשנים האחרונות הוא השימוש בקנאביס רפואי.עם הגישה המתקדמת של

בניית אתר אינטרנט

למה כל עסק צריך בניית אתר אינטרנט?

בעידן הדיגיטלי של היום, אתר אינטרנט חיוני לכל עסק. אתר אינטרנט מספק ללקוחות את המידע שהם צריכים על המוצרים והשירותים שלך, כמו גם נותן להם