הדרך החכמה לארגן יום הולדת בתקופת הקורונה

אין ספק שתקופת הקורונה הפכה את החגיגות, האירועים ובעיקר ימי ההולדת למאתגרים יותר. בתקופה בה לא ניתן להתקהל ולא ניתן לחגוג כמו שצריך, עדיין יש כאלה שיודעים לחגוג. כשחושבים על רעיונות מעניינים לימי הולדת, במיוחד בתקופה כזו, עולים הרבה רעיונות מעניינים שיכולים להפוך את החוויה למהנה לא פחות.

יום הולדת לילדים בקורונה

ימי הולדת הם חגיגה אמיתית עבור הילדים. יום הולדת זה פעם בשנה וזה אירוע מאוד משמח וכיפי בו ניתן לקבל מלא מתנות ולחגוג עם האנשים שאוהבים. את המסיבות אפשר לעשות בכל מקום בעצם: בבית, בחצר, באולם אירועים, בפארק ובכל מקום שהילד או ההורה ירצה.

כשהגיעה הקורונה, הרעיונות האלה קצת נעלמו, אך עדיין הורים מצאו דרכים מאוד מקוריות לחגוג את ימי ההולדת של הילדים שלהם. גם בתקופות כאלה, אין סיבה לא לחגוג ובטח כשאי אפשר לעשות יותר מדי. עם כל הסגרים וכל מה שהולך, חשוב עדיין ליהנות ולעשות קצת כיף ולילדים זה מאוד חסר בתקופה הנוכחית.

רעיונות לארגון יום הולדת

מכיוון שזו תקופה מאתגרת למדי, יש כמה רעיונות שיכולים לשדרג את החוויה ולהפוך אותה למהנה לא פחות. אפשר לערוך את יום ההולדת בבית עם בלונים ועוגה, ברכות דרך הזום או הפייסבוק/ווצאפ, ואפשר להגיד בעצם שזו חגיגה דרך הזום. אפשר לקשט את הבית ולגרום לו להיראות כמו היום הולדת האמיתי שהילד רצה במקור. כיום, עם לא מעט אביזרים וחפצים אפשר לעשות הכל.

בבית אפשר לעשות כל מיני דברים מעניינים ואטרקציות משפחתיות: אפשר ליצור משחקים לבד, אפשר לשחק משחקים שכבר קיימים כמו מונופול, טאקי, משחקי קופסא ושלל דברים שהילד וההורה יכולים ליהנות ממנו יחד. אפשר להכין קינוחים טעימים ביחד עם עיצובים מגניבים, ואפשר גם לשתף את החברים בזום תוך כדי החוויה.

יום הולדת בחורף? אין בעיה

חגיגת יום הולדת גם בחורף וגם בקורונה לא נשמע דבר מלהיב במיוחד, אך אפשר להוציא מזה את המיטב בהחלט. גם אם מזג האוויר אינו מאפשר, עדיין אפשר ליהנות ולכייף. יכול להיות שהילד ירצה יום הולדת דווקא באוויר הפתוח, בפארק, או בחצר, אבל מזג האוויר קר מדי. אז מה כן אפשר לעשות?

לחברות אירועים יש פיתרון מושלם: פטריות חימום. פטריות אלה נועדו לשמור על החום ולפזר אותו במזג אוויר חורפי, כשקר מדי, ואנשים רוצים ליהנות מהאירוע אבל לא לקפוא מקור. פטריות חימום אלה דורשות תחזוקה רבה ולכן לא משתלם לרכוש אותן, אבל בהחלט אפשר לשכור אותן באופן זמני כדי שגם ההורים וגם הילדים יוכלו ליהנות מיום ההולדת בכל מזג אוויר קיים.

הילד רוצה יום הולדת בחורף בפארק או בחצר? נראה בלתי אפשרי, אך לא כך הדבר. אפשר להכין לו מאהל בחוץ, או לבנות לו אוהל, במידה ולא יורד גשם אלא פשוט קר, או לבנות לו אוהל מתחת למחסה. באוהל אפשר לשים את כל המתנות והממתקים שהוא קיבל, לשחק איתו במשחקים ולהתחמם בעזרת פטריות חימום שהן פיתרון נהדר למזג האוויר הקר.

אפשר להגיד שגם בתקופות כמו הקורונה עדיין אפשר לחגוג וליהנות מימי הולדת ואירועים נוספים, אפילו להיות מקוריים, ועל הדרך ללמד את הילד שלנו מעט יצירתיות.

כתבות נוספות

אל תעצרו את עצמכם

כתבות נוספות

קנאביס רפואי בישראל

קנאביס רפואי בישראל: מאז ועד היום

ישראל נמצאת בחזית ההתקדמות במחקר והטכנולוגיה רפואית כבר עשרות שנים. תחום אחד שזכה לתשומת לב משמעותית בשנים האחרונות הוא השימוש בקנאביס רפואי.עם הגישה המתקדמת של

בניית אתר אינטרנט

למה כל עסק צריך בניית אתר אינטרנט?

בעידן הדיגיטלי של היום, אתר אינטרנט חיוני לכל עסק. אתר אינטרנט מספק ללקוחות את המידע שהם צריכים על המוצרים והשירותים שלך, כמו גם נותן להם