בחירת מזון לכלבים – הדרך החכמה

אוכל לכלבים

הכלבים שלנו הם החברים הכי טובים שלנו. בחירת המזון הנכון לכלב יכול להשפיע על מצב הרוח שלו, הצרכים שלו, ובמיוחד על מערכת העיכול שלו. בגלל שקיימים כל כך הרבה מותגים שונים וסוגי מזון לכלב, חשוב לבחור את המזון המתאים ביותר לכלבכם. מהי הדרך החכמה ביותר לבחירת המזון לכלב לטווח הארוך?

בחירת מזון נכון לכלב שלנו

ישנם מותגים אותם כל בעל כלב מכיר, כמו המותג הנפוץ "בונזו", "רויאל קנין", "פרו פלאן", "טרו וט", ועוד המון. המותג הפופולרי ביותר הוא ללא ספק רויאל קנין, שמעניק לא מעט אופציות לכלבים רגישים יותר, רגישים פחות, בצורת מזון המגיע גם בשקים וגם בפחיות כאוכל רטוב.

מזון משפיע על מערכת העיכול של הכלב, מה שיכול להשפיע באופן ישיר על מצב הרוח שלו לטוב ולרע. אם נותנים מזון שאינו מותאם לכלב, במיוחד אם מדובר בכלב רגיש, הכלב עשוי להפוך לכלב מצוברח, מתוסכל ושסובל מלחצים וסטרס באופן קבוע. כלב זה יהיה עצבני וכידוע זהו אינו מצב רצוי היות והכלב עשוי להפוך לתוקפני, מה שיוביל למצב בלתי אפשרי גם לכלב וגם לבעליו.

עם כל האופציות הרבות שיש כיום בשוק מאוד קשה לבחור את סוג המזון הנכון לכלב. בחנות חיות בחולון תוכלו לבחור את המזון הנכון לכלבכם ולהתייעץ עם המוכרים מבחינת משקל הכלב, היסטוריה רפואית, ובכללי, מהו המזון הטוב לו ביותר במחיר משתלם ושווה לכל כיס.

מהו המזון הנכון לכלב?

בחירת המזון הנכון לכלב בנויה ממספר פרמטרים, כשהפרמטר העיקרי הוא הויטמינים. האם במזון זה באמת קיימים כל הויטמינים שהכלב שלכם צריך? האם יש איזון מושלם של חלבון ושומן, מבלי להפריז בכמויות? האם האוכל באמת נותן לכלב את כל מה שהוא צריך במחיר משתלם לטווח ארוך? כל השאלות הללו הן משהו מאוד חשוב, וחשוב למצוא להן תשובות לפני שבכלל רוכשים מזון לכלב.

בנוסף, חשוב לבחור את המזון המתאים לגיל ומשקל הכלב. האם הכלב שלכם הוא גור או כבר בוגר? תדעו זאת לפי המשקל שלו, וגם במזון עצמו כתוב האם האוכל מתאים לכלב שהוא עדיין גור או כלב שנחשב כבר לכלב בוגר.

בחנות חיות בחולון יוכלו לעזור לכם בכל מה שקשור למזון הנכון לכלב, תוכלו לבקר ולהתייעץ לפני כל רכישה של אוכל לכלב שלכם. חשוב לשאול מהן כמויות השומן והחלבון במזון, ולברר מהן הכמויות הרצויות לגיל ומשקל הכלב שלכם. כך הכלב יוכל לקבל את כמויות הויטמינים, חלבון ושומן המתאימים לו ולגופו ברמה מספקת, ללא כל חוסרים.

ההבדל בין סוגי המזון השונים ניכר גם בגיל, גם במשקל, וגם ברגישויות שונות. ישנם כלבים שלא יהיו רגישים לשום סוג של אוכל, בעוד שיהיו כלבים בעלי מערכת עיכול רגישה יותר ויצטרכו מזון מיוחד לבעלי קיבה רגישה כמו למשל מזון המבוסס על ברווז, כבש, או סלמון, ואפילו מזון רפואי שנחשב ליקר יותר אך מיוצר בטכניקות מיוחדות העוזרות לעיכול האוכל בצורה יותר טובה.

כל אדם שאוהב את כלבו ירצה את הטוב ביותר בשבילו, ולכן חשוב להתאים לו את סוג המזון כדי שיחיה חיים בריאים וטובים יותר. ביקור בחנות חיות בחולון יוכל לסייע לכם בכל מה שתצטרכו, בין אם זה טיפים לבחירת מזון לכלבכם, בחירת תוספים או ויטמינים לכלב, ובחירת מזון לפי משקל, גיל, והיסטוריה רפואית שיעזרו לשפר את איכות חיי הכלב.

כתבות נוספות

אל תעצרו את עצמכם

כתבות נוספות

קנאביס רפואי בישראל

קנאביס רפואי בישראל: מאז ועד היום

ישראל נמצאת בחזית ההתקדמות במחקר והטכנולוגיה רפואית כבר עשרות שנים. תחום אחד שזכה לתשומת לב משמעותית בשנים האחרונות הוא השימוש בקנאביס רפואי.עם הגישה המתקדמת של

בניית אתר אינטרנט

למה כל עסק צריך בניית אתר אינטרנט?

בעידן הדיגיטלי של היום, אתר אינטרנט חיוני לכל עסק. אתר אינטרנט מספק ללקוחות את המידע שהם צריכים על המוצרים והשירותים שלך, כמו גם נותן להם